17 Aralık 2015 Perşembe

Yılbaşına Özel Işıltılı Ojeler

Biz bayanlar genelde ışıltılı gösterişli şeyleri az ya da çok her alanda severiz. Mesela ben evin salonunda da severim  kıyafet ve tabi ki ojede dee :)

Dip not olarak belirteyim oje hastası bir insandım kendimi frenlemeyi başardım az da olsa, ama hala bazı renkleri görünce dayanamıyorum :)

Malum yeni yıla az bir süre kaldı. Bazılarımız yılbaşı gecesi için planlar yapıyor, bazılarımız aman bizim adetimiz mi sanki deyip evinde kuruyemişini pastasını alıp tv karşında programların tadını çıkartıyor.(tercih meselesi)

Şimdi benim genelde özel geceler de sürdüğüm yaklaşan yılbaşı gecesine de uyacak birkaç ojemi sizinle paylaşmak istedim.

Fotoğraf konusunda ne yazık ki acemiyim.. Ve sizlere fikir olsun diye hızlı bir şekilde fotoğraflamak istediğim için renkleri pek belirgin olmadı ama yine de tavsiye edeceklerim olacak tabi ki :)


1- China Glaze --> 1048 Blonde Bombshell
2- Farmasi --> Pretty Dots 02                    
3- P2 Sand Style --> 060 Strict                  
4- Flormar --> 387                                     
5- Alix Avien --> 110                                  
6- Rimmel --> Sweetie Crush 008
7- Farmasi --> Pretty Dots 301     

Benim çektiğim fotoğraftakiler tek kat sürülmüş hali. Tabi ki 2 3 kat sürünce çok daha belirgin ve güzel hal alıyorlar biliyorsunuz.
Eğer gold bi kombin yaptıysanız kesinlikle China Glaze tavsiyemdir gerçekten çok hoş görüntüsü var.
Gümüş tercih ettiyseniz de P2 ve Alix Avien'i tavsiye ediyorum.




          Alix Avien, China Glaze, P2, Flormar, Rimmel sürdüklerim pek iyi bi çekim olmasa da idare ediverin :) Bu arada Flormar hariç hepsi dokulu ojeler bunu da belirtmiş olayım..

Hepinize bol ışıltılı geceler :)

    

1 yorum:

  1. If you're looking to lose fat then you absolutely need to start using this brand new personalized keto meal plan diet.

    To create this keto diet service, certified nutritionists, personal trainers, and chefs have joined together to provide keto meal plans that are efficient, painless, money-efficient, and fun.

    Since their launch in January 2019, 100's of clients have already remodeled their body and health with the benefits a proper keto meal plan diet can give.

    Speaking of benefits; in this link, you'll discover 8 scientifically-proven ones offered by the keto meal plan diet.

    YanıtlaSil