28 Nisan 2016 Perşembe

Kız İsteme - Söz Merasimi 26.04.2016

En bol fotoğraflı en aşk kokan en mutlu yazılan bir yazı okumak istiyorsanız hazır olun millet. Uzun zamandır fırsat bulup yazamadım malesef ama sonuç olarak ben resmen 1 aydır sözlüyüm :)

Söylerken bile garip hissediyor insan, sonuçta 8 senedir sevgiliyiz sözlü kelimesi oturamadı henüz benim bünyeye :)
Size bol fotoğraflı biz yazı yazmayı planlıyorum çünkü detay çok anlatmaya kalksam hepsini intihar edersiniz o derece yanii. 
Hazırsanız o vakit başlıyorum ve 26 Nisan'a gidiyorum.

Uzun zaman önceden
çoğu hazırlığımı yaptığımı size bir önceki yazımda anlatmıştım. İyi ki de öyle yapmışım çünkü son ana kadar bir sürü şey çıkıyor ve bu arada en önem verdiğiniz şeyler de aksama olabiliyor o yüzden aman dikkat diyorum.
Yaklaşık 20 kişi olacağımızı düşünerek hazırlık yaptık biz öğlenden kuzenler falan gelip mama hazırlığı yapıldı o arada ben ayarladığım kuaförden randevu almayı unutmadım tabi. Tabağından çatalına peçetesine kahve fincanlarına su bardaklarına tepsisine oturma planına kadar her şeyi düşündük :) Çoğu işimizi hallettikten sonra gelmelerine 2 buçuk saat kala kuaföre gittik. Saçımı örgülü kibar bir topuz istiyordum. Birkaç da örnek resim bulmuştum aslında ama saçım fazla uzun olduğu için hayal ettiğimden biraz farklı oldu. Memnun kalmadın mı derseniz bu yaşıma kadar yaptırdığım hiçbir topuzu beğenmemiş biri olarak ilk defa beğendim dersem yeterli olur sanırım :)

İşimiz çabuk bitti eve geldik arkadaşlarım ve ablamda benimle birlikteydi daha zaman var diye epey rahattık. Ta ki arayıp yarım saat sonra ordayız diyene kadar O_o
Aslında onlar normal saatinde geldiler ama biz dalmışız neye güvendiysek artıkk. Son dakika giyinip bir makyaj yapmam var ki sormayın. İki tane siyah ten çorap almıştım arıyorum bir türlü bulamıyorum bastı mı beni bir stres neyse bir baktım dolaba sokmuşum açtım paketi giyiyorum cartt diye sen kaç. Onu zor bulmuşken ikincisini arama derdine düştük ve gelmelerine 5 dakika var. Bütün çekmeceleri açıp aradık arkadaşımla çıkanları sokuşturduk dolabın içine tam bi rezillikti aslında :)

Neyse sakinim derken bir baktım iki kişi beni giydirmeye çalışıyor ben hala şoktayım resmen yetişemicem ya diyorum. Rimel ve rujumu apartmanın kapısından girerlerken sürdüm. Herkes kapıda bekliyor ben daha ruj sürme derdindeyim :)
Sonuç olarak öyle böyle çıkayım dedim onlarla birlikte kapıda olabildim anca canım sözlüm(!) çiçeği bana vermesiyle diken mi iğne mi bilmediğim birşey koluma baktı, dakika bir gol bir yani :)

Öpüşmeler hal hatır sormalar derken mamalar yendi çaylar içildi. Canım stilettolarımla servisler yapıldı düşmeden :D ve isteme faslı başladı babacım çok duygulandı tabi konuşamayıp müsaade istemek zorunda kaldı. Haliyle hepimiz çok kötü olduk hele bana sen ne düşünüyorsun dediği an nasıl konuştum kime baktım hiçbir şey hatırlamıyorum. Allah'tan çok uzamadan verdi gitti :)

Bu arada mutfakta hummalı çalışma başlamıştı tabi sonuçta 13 kişiye kahve yapmak kolay değil. İki kahve makinesi bir de cevze kullandık bunları önceden mutlaka temin edin kızlar.

Şimdi fotoğraflara geçeyim neler yaşandı gerçekten o an çoğunu hatırlamıyorsunuz ama fotoğraflar ve videolar iyi ki var. Bir arkadaşınızı benim gibi video için görevlendirin ve mutlaka servise yardım edecek çayları doldurup kontrol edecek birileri olsun yanınızda. Bu en özel günlerden biri ve koşuşturmayla geçirmeyin tadını çıkarın mutlaka...
Elbisemi Koton'dan 90 liraya almıştım.Sırt kısmı V şeklinde açık önünün kapalı olması benim için çok iyiydi zaten alırken de en çok buna dikkat etmiştim.

Söz çiçeğim çikolatam müthişti tam hayal ettiğim gibi renk konusuna el attım çünkü tepsime yakın renkler olsun istiyordum iyi ki Özden Şekerlemeyi seçmişiz.







Tepsimi de ablamla beraber yaptık. Süslemleri Şark Han'dan aldık tepsiyi de Paşabahçe'den. Hepsi toplam en fazla 35 lira tutmuştur. İyi ki fazla vermemişim tam da istediğim gibi oldu :)

























Tuzlu kahvemi de içti sevdiceğim :) Ona özel kalpli fincan almıştım kenarına nazar boncuğu yapıştırdım bir de küçük kalpli çikolata yeri vardı oraya çikolatasını koydum kıyamadım napıyım :)





















Çikolatalarımın tadı damağımda sadece kırmızı kalpler kaldı onlar da hatıra diye... Beni istemeye yine gelseler keşke :))



Elbisemin arkası ve saçım bu şekildeydi hepsinden çok memnum kaldım rabbim isteyen herkese nasip etsin...
Sözün bittiği yer sanırım şu an böyleysek sonrasını düşünemiyorum :(




 İyi ki seneler önce sevmişim seni be adam iyi ki kaybettiğimiz yıllar olmamış sana doyarak yaşamışım her günümü. Geri dönüp baktığım da pişmanlığım değil iyikimsin sen benim. Geleceğim umutlarım hayallerimsin. Biter diyenlere inat 8 sene değil 1 ömür seveceğimsin.

1 yorum:

  1. Use this diet hack to drop 2 lb of fat in just 8 hours

    At least 160k women and men are using a simple and secret "liquids hack" to drop 2lbs each and every night while they sleep.

    It's simple and works all the time.

    Here's how you can do it yourself:

    1) Go grab a glass and fill it up with water half the way

    2) Now use this amazing hack

    you'll be 2lbs lighter as soon as tomorrow!

    YanıtlaSil